Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Νεοϋορκέζικο cheesecake χωρίς ψήσιμο -ζαΧάρος version 12.77

Τούτη η συνταγή στηρίζεται σε μία, που πολύ ευγενικά μου παραχώρησε ένας νεοϋορκέζος σεφ, μετά από τις επίμονες ερωτήσεις μου (τον ζάλησα τον άνθρωπο) για τα tips του τέλειου νεοϋορκέζικου cheesecake.
Δεν αφορά το αυθεντικό νεοϋορκέζικο γλυκό αφού αυτό απαιτεί ψήσιμο στο φούρνο, ενώ βασικά του υλικά είναι τα αυγά και η sour cream (αν τη βρεις πες μου και μένα), η οποία εδώ αντικαθίσταται από το μίγμα κρέμα γάλακτος-γιαούρτι.
Την αρχική συνταγή την τροποποίησα μετά από πολύ κόπο (και έξοδα) γιατί ήθελα να πετύχω την κρεμώδη υφή των αναρίθμητων μαγικών νεοϋορκέζικων cheesecake που δοκίμασα στην... πηγή προέλευσής των!
Η συνταγή μου είναι απλή, ο χρόνος εκτέλεσης δεν ξεπερνά τα δεκαπέντε με είκοσι λεπτά και είναι διαθέσιμη για τροποποιήσεις ανάλογα με τις γευστικές σου επιθυμίες.
Υ.Γ.
Εγώ το τρώω ως έχει, χωρίς μαρμελάδες και άλλα πρόσθετα. Εσύ φάτο όπως θέλεις αρκεί να δοκιμάσεις μία κουταλιά νέτο σκέτο για να απολαύσεις αυτό το κρεμώδες που σου προανέφερα.

Για τη βάση:
Θρυμματίζω 30 μπισκότα Πτι Μπερ και τα ανακατεύω με μισό Βιτάμ αφού προηγουμένως το λιώσω. προσθέτω σκόνη κανέλας και ανακατεύω καλά. Απλώνω το μίγμα στη βάση του ταψιού μου και πιέζω καλά. Μετά το βάζω στην κατάψυξη μέχρι να ετοιμάσω την κρέμα.

Για την κρέμα:
 900 γραμμαρία τυρί Φιλαδέλφεια
τρεις κουταλιές σούπας ζάχαρη άχνη
3 φακελάκια βανίλιες
1 μικρή κρέμα γάλακτος
1/3 γιαούρτι Total
χυμός από 1 μεγάλο λεμόνι και λίγο ξύσμα λεμονιού
Τα χτυπάω στο μίξερ σε μεσαία ταχύτητα προσθέτοντάς τα με τη σειρά που αναφέρονται.

 (Καλά εντάξει! Δεν έχω το κατάλληλο ταψί και γι' αυτό και παιδεύομαι μέχρι να κόψω το πρώτο κομμάτι... τσ... τσ... ερασιτεχνικές λεπτομέρειες! Άλλωστε το ταψάκι αδειάζει σε ένα απόγευμα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: