Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Ψαροφιλετάκι με πουρέ μαστίχας

Την ώρα που κάποιοι τρώνε flank stake με hash browns (μπριζόλες ποπού με ψιλοκομμένες τηγανητές πατάτες δηλαδή)... εγώ επιμένω στο ταπεινό ψαροφιλετάκι. Κι επειδή όλα όσα έχουμε κοντά μας (no matter what) πρέπει να τα φροντίζουμε με στοργή και αγάπη, στόλισα το φιλετάκι μου με άνηθο (για να το κάνω εμφανίσιμο και επιθυμητό) και το προξένεψα με πουρέ, στον οποίον πρόσθεσα, για να τον καταστήσω ελκυστικότερο, μαστίχα αντί για Dove, βουτυράκι αντί για lip gloss και αλατοπίπερο αντί για αφροδισιακά χαμόγελα! Στο στόμα μου τα βρήκανε περίφημα, στο στομάχι μου καλά πρέπει να τα πηγαίνουν, γιατί επικρατεί ησυχία, και εύχομαι να συνεχίσουν αρμονικά την πορεία τους, γιατί σε διαφορετική περίπτωση...θα έχω ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα μες τη νύχτα!!! Καλή μας όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: