Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Κοτόπουλο με χυλοπίτες και πιπεριές στο φούρνο


Αφού τσιγαρίσεις την κότα τη συνομίληκή σου, εννοώ αυτή με το ζουμί, ή μία νεότερη -ποιος νοιάζεται αν είσαι τεκνατζής αφού εγώ δεν είμαι- μαζί με τα κρεμμύδια που κόβουν στο ΣΚΑΪ για να δείχνουν συντετριμμένοι, να δροσίσεις τη θέρμη της κότας με κόκκινο κρασάκι, αλλά, χικ, μην κάτσεις πάνω από την κατσαρόλα, χικ, και μυρίζεις τους ατμούς, χικ, γιατί αυτό έχει παρενέργειες, χικ! Μετά πέτα μέσα στο σκεύος λωρίδες πιπεριά κέρατο, ανεξάρτητα από το αν είσαι Κύριος στη σχέση σου ή αν είσαι άπιστος Θωμάς, καθώς δεν έχει σχέση η συναισθηματική σου (αν)ωριμότητα με την οσφρητική απόλαυση, εκτός κι αν η τσαούσα η δικιά σου έχει πετύχει ΚΑΙ τον οσφρητικό σου ευνουχισμό. Κατόπιν ρίξε ντοματοχυμό ποταμίσιου κύκνου -πρώην ασχημόπαπου -και νερό και κάτσε πάνω από την κατσαρόλα για να δεις τι πραγματικά σημαίνει "βράζω στο ζουμί μου" μπας και με νιώσεις επιτέλους! Εγώ αυτά έκανα και μετά άδειασα το κατσαρολοπεριεχόμενο σε ένα ταψί -αυτό στο οποίο όλους μάς έχουν χορέψει περιστασιακά (στην καλύτερη) ή και δια βίου συχνότερα -σε λυπάμαι dude! Τέλος, έριξα στο ταψί όλες τις χυλόπιτες, που μου έχουν δωρίσει κατά καιρούς και που έχω φυλάξει στη γιγάντια ντουλάπα μου με τις δυσάρεστες αναμνήσεις, και τις στόλισα με φέτα-στα 48 μου δεν έχω πλέον "φέτες" αλλά μία μόνο φέτα, που με πολύ κόπο τη συντηρώ επίπεδη για να μη γίνει βαρελίσια! Σιγόψησα με πολύ μεγάλη οδύνη το φαγητούλι -λέω "οδύνη" γιατί λες να μην ξέρω πώς είναι να σε σιγοψήνουν; Χα! Το αποτέλεσμα είναι απίθανο και, εκτός από το ικανοποιημένο πεπτικό μου σύστημα, ικανοποιήθηκαν και τα υπόλοιπα μέσα μου, μαζί και τα σώψυχά μου, αφού άδειασε οριστικά η ντουλάπα με τα δυσάρεστα και αύριο, πουρνό πουρνό, θα οδεύουν προς τον Σαρωνικό κι εγώ θα είμαι back to life ιδιαίτερα ικανοποιημένος επειδή θα έχω έτοιμο φαγητό για αύριο και θα ασχοληθώ μόνο με το "Έχουν μαύρα μεσάνυχτα" του Μπορίς Βιαν, με το οποίο κλαίω μετά δακρύων σε κάθε του παράγραφο!

Καλή όρεξη dudes και ελπίζω να τα έπιασες όλα μου τα υπονοούμενα, γιατί ο Γιάννης είναι πονηρός αλλά αυτά που φτιάχνει να τα τρως!

Δεν υπάρχουν σχόλια: