Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Μια συνηθισμένη ημέρα




1.
-Επιτέλους σας βρήκα γιατρέ μου!
-Με βρήκατε σε κακή στιγμή κυρία Χ.
-Να σας ρωτήσω κάτι όσο πλένετε τα χέρια σας;
-Νιώθετε άνετα να με ρωτήσετε μέσα στις αντρικές τουαλέτες;
2.
-Ο κυρ-Ηλίας τα 'χει χάσει εντελώς γιατρέ μου. Μου ζητάει συνέχεια να έχουμε "επαφή"! Καταλαβαίνετε! Αλλά εγώ δεν θέλω.
-Είναι ακόμη ικανός για "επαφή";
-Εεεε...όχι βέβαια!
-Τότε να ανησυχείτε μόνο για το ότι εσείς δεν θέλετε.
-Εεεεε....χμμμμ...μμμμ...
3.
(Στο τηλέφωνο)
-Κύριε Ζαχαρέ, δεν με γνωρίζετε αλλά εγώ διαβάζω το μπλογκ σας και σας εκτίμησα από τον τρόπο που γράφετε. Ο νευρολόγος μου μου είπε να πάρω το #$@#$/^^$# για τα συμπτώματά μου και ο ρευματολόγος μου συμφώνησε. Ήθελα να ακούσω και τη δική σας άποψη.
------------------------------------------
Σκέφτηκα να γράψω το δικό μου ημερολόγιο, αλλά, επειδή η καθημερινότητα ξεπερνά και την πιο τρελλή φαντασία, δε θα γίνω πιστευτός, οπότε αποφάσισα να αρκεστώ στο να διαβάσω το ημερολόγιο κάποιου άλλου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: