Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Πέννες με μπέικον γαλοπούλας και μία Εστέλλα!

Από τη ζωή όλων μας έχει περάσει μια (ή ένας) Εστέλλα, γι' αυτό κι εγώ πίνω την Εστρέλλα μου, προς ανάμνηση της εκάστοτε Εστέλλας, και, για να μη πέσει βαριά στο στομάχι μου, τη συνόδεψα με δύο πιάτα πέννες, τις οποίες, για να μη ζηλέψουν και ρουφήξουν την μπύρα μου, τις κάλυψα με μπέικον γαλοπούλας που το τσιγάρισα στο γνωστό πλέον λαδοβουτυρόσκορδο και το έσβησα με μπόλικο ούζο!!! ΜΑΓΕΙΑ!!! Enjoy!
Υ.Γ.1 Ποια είναι η Εστέλλα; Χμμμ...μόνο για τη δική μου μπορώ να σου πω, για τον/την δικό/ή σου θα μου πεις εσύ αφού διαβάσεις το "Μεγάλες προσδοκίες"! Δες την ταινία τουλάχιστον αλλά να ξέρεις ότι στις ταινίες και στα βιβλία το end είναι πάντα happy...καμμία σχέση με την πραγματικότητα δηλαδή!
Υ.Γ.2 Η μπύρα προφέρεται "Εστρέγια" αλλά την έκανα "Εστρέλλα"...ποιητική αδεία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: