Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Με κοιλίτσα ή χωρίς;


1η:-Γιατρέ μου αδυνάτισες πολύ!
-Μάλλον όσο έπρεπε.
-Μα εσείς οι άντρες πρέπει να την έχετε την κοιλίτσα σας!
-Να παχύνω δηλαδή, ε;
-Χμμμ....αρκετά θα έλεγα!
2η-Βλέπω ότι αδυνατίσατε. Μπράβο σας. Η κοιλίτσα δε σας πήγαινε καθόλου.
-Νόμιζα ότι οι άντρες πρέπει να την έχουμε την κοιλίτσα μας!
-Αυτά τα λένε αυτές που οι άντρες τους είναι κοιλαράδες!
-Να μην ξαναπαχύνω δηλαδή, ε;
-Α πα πα!

Τελικά έχω πρόβλημα επικοινωνίας. Μέχρι να το επιλύσω θα τρώω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι. Έχω και τον Μητσοτακούλη που θέλει να με ταΐζει μόνο αλήθειες κι έχω φάει τόσες αλήθειες που θα κάνω εμετό σε λίγο. Α πα πα!
Αααα...μην το ξεχάσω: Nobel λογοτεχνείας ο Bob Dylan! Εεεεε...επειδή εδώ μέσα δεν παίζει το σενάριο να σοβαρευτούμε ας σοβαρευτούν τουλάχιστον αυτοί εκεί έξω!
Υ.Γ. Κάποιοι γονείς, λέει, δεν αφήνουν τα παιδιά τους να πάνε σχολείο λόγω των προσφυγόπουλων μαθητών! Κρίμα γιατί με τα προσφυγόπουλα θα έπεφτε το μέσο σωματικό βάρος των μαθητών και θα παύαμε να είμαστε πρώτοι στον κόσμο σε παιδική μπουνταλάδικη (γονεϊκής αιτιολογίας) παχυσαρκία! Και ίσως, πολύ ίσως όμως, μάθαιναν τα δικά μας τι σημαίνει στέρηση και ποιες είναι οι αξίες της ζωής!

Δεν υπάρχουν σχόλια: