Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Ραντεβού εν έτει 2017

Ήταν απρόσμενη η πρόσκληση της λατρεμένης μου Ευτέρπης να βγούμε οι δυο μας. Χτυποκάρδιασα εντόνως και την συνάντησα! Ουάο! Ουάο! Οχτώ ώρες ήμασταν μαζί -καθισμένοι δίπλα διπλά μοιραζόμασταν τα χνώτα μας.
Από το δύωρο chatting με την κολλητή της, έμαθα ότι η Ευτέρπη είχε χωρίσει πρόσφατα -δεν ήξερα ότι ήταν παντρεμένη- κι ότι η κολλητή της λέγεται Φάκη (από το Σοφάκι). Από την τρίωρη βιντεοκλήση με την γκόμενα του γιου της, την Λάρα (από το Λενάρα), έμαθα ότι είχε γιο, που "πήγε με άλλη για να δοκιμάσει την αγάπη του με τη Λάρα"- δεν ήξερα ότι είχε γιο η Ευτέρπη, και κατάλαβα ότι η Ευτέρπη το 'χει με τα της ψυχολογικής υποστήριξης αναξιοπαθούντων.Το ντριν-ντριν του messenger δεν σταμάτησε λεπτό και η λατρεμένη μου Ευτέρπη, για να μη νιώσω απομονωμένος, μοιραζόταν μαζί μου την ανάγνωση των μηνυμάτων από έναν παλιό πρώην, τον Αλκιβιάδη, που "είναι απελπισμένος ο κακομοίρης γιατί η δικιά του τον έπιασε στα πράσσα με την κολλητή της", τον επίμονο Αριστείδη -"είναι παθολογικα ζηλιάρης γι' αυτό τον χώρισα προχθές αλλά επιμένει" και την Δώρα, τη συναδέλφισσά της στο σχολείο, που την παρενοχλεί σεξουαλικά ο διευθυντής αλλά της αρέσει -δεν ήξερα ότι η Ευτέρπη δουλεύει σε σχολείο! Το τελευταίο τρίωρο του ραντεβού μας, χαζεύαμε στο Instagram τις φωτογραφίες που τις προηγούμενες 5 ώρες ανέβαζε η Ευτέρπη -η σαλάτα μας, το ποτήρι της μπύρας μου, η Ευτέρπη από διάφορες οπτικές γωνίες, το τασάκι με τις κραγιοναρισμένες γόπες, τα ποτά μας σε διαφορετικές εκδοχές τοποθετημένα! Πέρασα υπέροχα, δεν βαρέθηκα στιγμή, έμαθα πολλά. Αποχαιρετιστήκαμε με την υπόσχεση να ξαναβγούμε σύντομα. Εκείνη έδωσε την υπόσχεση δηλαδή, γιατί η δικιά μου φωνή δεν έβγαινε μετά από 8 ώρες σιωπής κι ένα πακέτο τσιγάρα.
(Στη φωτογραφία η Ευτέρπη την ώρα που μου στέλνει μήνυμα για να μου πει πόσο ενδιαφέρον τύπος είμαι).
Υ.Γ. Και μη χειρότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: